bus med hillepille

tihi! ibland kan man busa med helene. det är mysigt. ^^ vi choklad o kollade balklänningar och lite annat. :) hihi

image115

Tidiagre under dagen busade alla utom Anna (hon tog körkort i stället) med att skriva in våra namn på google o se vilken bild som blev den första. Så här blev resultatet.
Sofia Scott (sig själv) image118 Helena Larsson (Jan Brink o Briar) image119 Ida Lillienau (nåt konstigt pappersgrejjs)image120 Sophia Nordenö( söt grejj) image121
Helene Wahlgren (en ful utställningshund) image122


hihihihihihi!!!!!


Sen pratade jag massa med min finfina japanska bror idag. Jag saknar honom massa. Tycker att han kan ta o komma hem snart. :( skulle vilja ha en gosigoskram.. en sån där som bara han kan ge...

  ♥

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag gillar att busa med dig :)
Men visst är det nåt alldles särskilt med kramar från brorsan? Jag älskart!

2007-12-11 @ 21:59:07
URL: http://helene10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0