det känns

Nu bor Jimbo hos mig. :D fast han är tjurig just nu, han tycker det var fasligt elakt av mamma att lämna honom här. Han ligger bara vid dörren i hallen o väntar på att hon ska komma tillbaka. Men han vänjer sig nog till i morrn kväll... förhoppningsvis. Jag fick köttbullar av farmor. Jag tycker om min farmor. Hon är snäll. =) Vi kollade på kalvarna o grisarna oxå. det tyckte farmor var mysigt tror jag. :)






...whilee I recall all the words you spoke to me
Can't help but wish that I was there
Back where I'd love to be...
...But I left him when I found him And now I wish I'd stayed...
...missing you again oh no...
... Can't help but think of the times I've had with you
Pictures and some memories will have to help me through,oh yeah
Dear God the only thing I ask of you is
to hold him when I'm not around,
when I'm much too far away
We all need that person who can be true to you
I left him when I found him And now I wish I'd stayed...

jag hoppas du vet

Kommentarer
Postat av: Erik

Snäll farmor och fin hund :D

2007-12-15 @ 23:29:00
Postat av: Störstebror

^^
Krama Jimbo från mig.

2007-12-16 @ 12:55:46
URL: http://kakben.se
Postat av: Helene

ÅH jag gillar att kalla honom nimbo :)

2007-12-18 @ 21:57:14
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu är jag här hos dig min gullunge!

2007-12-19 @ 22:26:16
Postat av: Räävi

här kommer jag o ska kommentera, så har du inte skrivit ngt nytt...
det får du sllt ta och göra snygging:P

2007-12-20 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0