pust...

Äntligen är hatveckan över. nu är det sovdags och i morgon vaknar jag när jag vill och det är lördag. UNDRBART! då kommer min mommie, min poppie, min doggie och min granny! ska bli mysigt! sen får min lilla favorithund stanna kvar hos mig några dar. det ska oxå bli skojj!. :D hihi i morse var jag inte på så bra humör. antagligen pillersvängningar... synd att det ska behöva gå ut över min omgivning bara. förlåt alla. :( jag vet hur bajsigt dum å ful å tråkig jag är. Grejjen är den att det är jättelätt att sitta innan o efter och tänka att "FY helena, det där får aldrig hända igen"!, men när det väl sker kan jag inte kontrollera det. o gjejjen är den att om man tjatar på mig blir det bara värre... så ni vet till nästa gång. ignorera mig i stället.

/Lulle den förskräcklige.

image124


Kommentarer
Postat av: Helene

Jiiimbo!
Men helena, vi vill ju inte ignorera dig! Vi vill ju att vi ska umgås och ha kul allihopa varenda dag vi kan få tillsammans. Därför låter vi dig itne vara :)

2007-12-15 @ 00:13:16
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Erik

Gulligullhund ;)
Såå fin, vill också ha !

2007-12-15 @ 10:47:56
Postat av: Räävi

du är inte förskräcklig helena...
Jag älskar dej, och jag kommer nog alltid att göra det...

/Adam

2007-12-15 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0