sm, maskerad, skräckis och en helvetes torsdag.

Här sitter jag och skriver svenskanovell. Meningen är att det ska vara läskig men det vete sjutton om den blir asså. :P Oerhört avslappnande om man jämför med gårdagen iaf. Det var riktigt stressigt. Då var det tävling och kemi och engelska och skola för hela slanten så att säga. Tävlingen gick mycket bra iaf och jag vann igen. Otroligare ponny får man ju leta efter faktigst. Galet hur mycket jag tycker om henne.

 Tyvärr har jag inga bilder än men de kommer förhoppningsvis så småningom. Maskeraden förra vecka gick också bra. Vi vann den också. =) Inte utklädnaden då utan själva hoppningen då. Men det var kul iaf! '

image112

I måndags hade vi uttagningen till hoppningen i skolmästerskapen. Jag var bäst i klassen. =) fast jag hade lilla Leo och då går det bra för vem som helst.
idag var det kemiprov. det gick åt skogen rent ut sagt... men jaja. jag antar att det bara är å göra om, ingen lär väl dö av det iaf. Jag blir bara så arg på mig själv när jag inte kan ta tag i saker och ting ordentligt. Men jag får skylla på att vi har så jäkla mycket just nu. Har man hundra saker att göra blir alla slavigt gjorda. Om man bara har två eller tre kan man göra de lite bättre i stället. Det är min filosofi.
ingen höjdartorsdag alltså.




Kommentarer
Postat av: Helene

Du och Charry är värsta radarparet :D

2007-12-06 @ 18:15:02
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Nordis

Ni två är bäst! och bevis finns nu på att inte bara hästen är superduktig, ryttaren är också den bästa!!!

2007-12-06 @ 22:18:09
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Störstebror

Hörru du, allt här i livet går inte som man vill, då hade ju alla haft MVG på vartenda prov! :) Självklart går det piss ibland, det gör det för mig med men då får man bita ihop och jävlar annamma spika skiten nästa gång istället. ^^ Häng inte läpp, de e jobbigt men du blir ju smartare å bättre och allt såntdär med. Tänk på det!

Förresten är du tokduktig. Kämpa på! Kram i tusinkilosklassen.

2007-12-10 @ 13:19:07
URL: http://kakben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0