Stuga med Emma.

Helgen i stuga ver helt underbar!

image18

image19

Först på fredagen när vi kom dit var det ganska direkt dags för sängen men på lördagen sken solen o vi var uppe med tuppen kl 9. =) ganska trötta var vi men upp ändå på med hjälmarna å iväg ut o plocka blåbär.


image20

Sen blev det världens finaste o godaste paj av det. Efter pajätande tills vi mådde så illa så vi trodde vi skulle spy var det dax att göra av med alla kalorier igen. Lite badminton på gräsmattan. Myysigt. Grävlingen greta, pusch dakota o gräsklipparen var oxå med o lekte ;D.
Efter det blev vi trötta o tog en tuppis på gräset. jag somnade i solen o vaknade helt kletig i hela fejset. haha! sen kom myran o busade med oss. Emma är SÖT!


image21

Vi fick göra en paus i vilandet o hjälpa Torgny att få upp lite plattor på taket. Emma o jag kände oss såååå sexiga i våra handskar o foppatoffler.


image22

På kvällen var det dax för fiske i spöregnet. Den mest äventyrliga fisketur jag varit med om i alla fall. Tror emma håller med. =) Fiskar som flyger o maskar som går av är INTE å leka med. Särskillt inte när fiskarna är så stora att metspöna går av. Haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade en UNDERBAR helg! Precis vad jag behövde! Som alltid blir våra upplevelser väldigt äventyrliga, roliga och mysiga. Längtar till Gotland!

2007-07-22 @ 00:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0