no sleep

TACK

Tack Mamma - för att du alltid ställer upp
Tack Adam - för att du älskar mig
Tack Pappa - för att du uppskattar det lilla
Tack Martin - för att du är mer än bara bror
Tack Victor - för att du är den bäste av bröder
Tack Charesse - för att du gnäggar när jag kommer till stallet på morgonen
Tack Emma - för att du lyssnar
Tack Hanna C - för att du noppar och klämmer
Tack Hanna F - för mina underbara minnen
Tack Ida - för att du är den du är o ingen annan
Tack Sofia - för att du dansar när jag är sjuk
Tack Anna - för att du är så klok o knasig
Tack Sophia - för att du är ärligast
Tack Helene - för att jag och du kan göra samma grimascher
Tack Johanna - för att du också har exem
Tack Jimbo - för att du älskar snö
Tack Erik - för att du lägger saker bakom dig
Tack Farmor - för dina underbara köttbullar
Tack Mormor - för att du är så virrig
Tack Farfar - för att du finns
image107

Kommentarer
Postat av: Helene

Fin blogg gummsigoos :) Du & jag och grimaser, det känns väldigt viktigt ;D

2007-11-24 @ 01:13:35
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Helene

hihih jag älskar dig också :)

2007-11-24 @ 14:38:31
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Nordis

tack för att du är så trött öppet att man inte behöver känna sig tröttast ;) du ska snart komma upp på the wall of fame;)

2007-11-26 @ 21:27:19
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Emma

TACK för att du är den bästa vännen i hela världen.

2007-11-29 @ 12:16:28
Postat av: Anonym

Nu är det så länge sen, känns det som.
Men ibland är det bara så man vil gå å dö,han har ju den älsklingslulle jag hade...
Men man får försöka vara en så "bra" människa som möjligt. Tror väl att ni egentligen inte ville vara dumma även om det är otroligt hemskt det ni gjort.
:)
:(

2007-12-15 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0