Sjuk men ändå glad

Idag är det den 27 november. Jag är jättesjuk och mamma förbjöd mig mer eller mindre att vara med på ridningen idag. Det struntade jag i för det var uttagning till skolmästerskapen. Visserligen kom jag inte med men det var faktiskt riktigt kul ändå. I morse när jag vaknade spökade mina förbannade piller igen och jag var arg som ett bi. Ida och Adam börjar vänja sig och har överseende och kan ignorera mitt svängande humör (hoppas de inte tröttnar och dumpar mig bara. :S) Efter ridningen vände humöret och jag var glad som en lärka igen. Lagom till vi fick oförberett prov på hästens anatomi. Efter det kom huvudvärken smygande på riktigt och efter lunch lagom till engelskaprovet kändes det som att det skulle sprängas. Det gjorde det aldrig. det sitter kvar än. bra det kanske. ^^
I morgon är det maskeradhoppning och jag har inte ridigt min häst sen i onsdags. :S ida har motionerat henne lite men jag bafarar att det kan gå illa i morrn... Det märks. Jag får skylla på utklädnaden eller nåt. :P

Jag har kommit fram till att det nog är fel på Adam. Fattar inte hur han orkar med mig. Ibland är jag verkligen fördjävlig rent ut sagt.
Hatar mig själv då.

image108








Kommentarer
Postat av: Nordis

du och din häst är ett sånt team så ni behöver inte träna för att vara bäst, ni bara ä det endå:)

2007-11-28 @ 23:22:02
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0