vi 6 och skola

Det finns en mapp på min dator som heter "vi 6 och skola" i den ligger massa knasiga bilder på mina fina vänner och massa knas vi brukar göra i skolan.

När sommaren var på väg bort tyckte johanna att det var dax att slänga i väg lilla Lulle oxå.



I skolan kan man ha kemi



 då leker man. antingen med Lulle eller med kristoffer (läraren)



Eller så har man hästkunskap och flår ett hästben. Lite illamående men jäkla kul!
Nordis va den iaktagande AT-läkaren, jag var assisterande sköterska och Anna var kirurg.
"Asså jag mår illa men jag vet inte riktigt om det är för att vi skär i hästen eller om det är för att jag är hungrig... "



Man kan oxå vara övertrött en kväll o försöka plugga matte på H. Det kan bli ganska kul ibland.
"I really want you"

 

Idag är jag lite sjukling och ligger i sängen...   Men jag var glad endå.

För scotty my love  dansade en sväng om för mig. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0