Vi sex.

I lördags hade vi patry. Det var mysigt. Jag tycker om mina vänner, ganska mycket massor faktiskt.
De är så busiga :) 

 Det här är Ida Jag och Anna. Vi har ätit massor med mumsig kinamat. Sen Busade vi med ölspelet.



Det här är Sophia när hon har köpt öl till alla busiga omyndiga och de som glömt sitt legg... :P

 

Det här är Scott, Helene och Anna när de försöker röka kinapinnar. Det funkade nästan. :)


Det här är jag när jag fösröker imitera en brunstig säl....

 

Vi hade det väldigt trevligt allt som allt.

Och i morgon kommer min älskling Adam (som jag har i telefon för tillfället). Det ska bli skojj. Jag älskar adam. :)

Idag har min mamma bokat biljetter till Bordeaux, Frankrike! Den 26 februari 2008 bär det av! Wiii!

image92

Kommentarer
Postat av: Helene

men åh, jag vill också göra praktik utomlands :D

2007-11-15 @ 21:53:33
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Nordis

vilket fint kollage du gjort:)

2007-11-17 @ 21:21:17
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0