18 långa år...

Jahapp. Då var man 18 då.. än har jag inte gjort nåt som man får göra när man är 18 förutam att en reklamtant från glocalnet fick mig att beställa ett abonemang på min egen födelsedag. :( (låågt säger jag bara.) o sen ringde jag ju faktigst in till en av alla dessa "pusselproglam" på tv. :P fast jag kom inte fram. :( kärring.
Annars var det en ganska så vanlig dag... vaknade dock av att mamma o pappa grälade... var ju inte så himla uppiggande... sen höll de i alla fall god min o sjöng för mig o så fick jag några paket. ett träns, en mp3 o kents nya singel var typ det jag fick. men jag ska inte klaga. jag får ju faktiskt ett körkort... mamma åkte sen till göteborg o pappa till jobbet. jag stannade hemma tills 10 då jag for in till stan för en timmes körlektion o sen till stallet för att hoppa på världens finaste ponny o sen kom veterinären o raspade lite tänder o vaccinerade lite. sen hem o sen in till stan för att äta kinamat med pappsen. det var gott...  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0