kalas/kafferep/släkträff/ ... call it wathever you want.

Idag firades Lulles födelsedag av släktingarna/gammlingarna. Oftast hadlar dessa "kalas" om att dricka kaffe, äta tårta och prata om vad stor man har blivit, o det var ungeför vad dagen bestod av oxå... Fast jag tyckte det kändes ganska trevligt faktigst. Kanske var det för att det var Jag som fyllde år eller så var det för att vädret var ganska fint eller så var det för att jag fick massa penger. :P Vem vet?...
Mamma åkte å handlade medans jag red på min busponny. =) Då köpte hon två tårtor; en till mig och en till resten. Min var finast. :D Hade Adam varit här hade jag delat den med honom.<3


Jag fick lite presenter oxå. =)

image66

Några kort, lite pengar, porslin o bestick (skräll...), fina koppar <3, tatueringspennor (från min knasiga morbror), lakan och en chokladask. :D Jag är helt klart nöjd. :)
God mat o en ful bild på mamma gjorde att jag blev extra glad. :D



image70
Så tog jag en fjortisbild oxå, det är kul. :)

 image71

Allt som allt en ganska mysig söndag. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0