Minnen gör mig glad!

Är ensam hemma tills i morrn kväll... känns lite trist.. kollade precis på Kiki's delivery service. Den är mysig den filmen. Gjorde att det kändes lite bättre iaf. :)
image52
Kollade lite på Idol oxå men jag har liksom inte fått in den äkta idolkänslan än så jag tycker inte det är så jätteskojj. det jag kan säga om det hela är att amanda defenitivt är min favorit iaf.

Nu när jag inte har något annat intessant för mig kan jag ju alltid lägga upp lite söta bilder från förr i tiden som kan få mig att känna mig lite gladare o kanske inte lika ensam längre.

Jag som liten
1. På husvagnssemester i min lingondress. 2.Ganska rund som 2-åring så att säga. =) 3.Fiskar med bröderna vid sommarstugan.



Bästisarna
Jag och emma som glada 7-åringar. (vi leker hund för de som inte har någon erfarenhet av det). Jag och Hanna hade galet roligt när vi byggde städer med vulkanutbrott med hjälp av vattenslangen.



Gosedjuren
Mitt första husdjur (förutom akvariet vi hade nån gång i tiden) var kaninen Paddington <3. Han var en väldigt speciell liten kanin som gillade att äta frysta brödbitar direkt ur frysen, kila runt lös på köksgolvet o bli kliad bakom öronen med tårna vid frukostbordet. Min första ponny Yola var också en mycket speciell varelse som hade kunnat leva ett 30-årigt liv om inte hennes öde redan var bestämt... <3



"Oh brothers you are!..."
Mina otroligt söta och busiga bröder. <3 Och hela syskonskaran på balkongen. =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo älsklingen!! Du var otroligt söt när du var liten åxå... det hänger kvar;)
hoppas du o viktor har det roligt(vet inte om han stavar med c eller k..=))
saknar dej som en tok!! nio lååååånga dagar kvar tills vi ses...
<3

2007-09-28 @ 22:11:01
Postat av: Martin den busige

Haha, jag älskar gamla kort. :) På den tiden hade man inga bekymmer, fan vad jag saknar att vara barn. ;_;

2007-12-10 @ 14:11:17
URL: http://kakben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0