ett konstigt inlägg

Planering var inte den att jag skulle skriva något inlägg idag utan plugga men som vanligt hittar jag på överslagshandlingar för att slippa. I söndags tvättade och städade jag. Vilket bara händer om jag har massa plugg o göra. Ett ständigt återkommande fenomen har jag förstått då mina vänner lider av samma sjukdom. :P Ofta så beror mina blogginlägg av antalet nya bilder jag tagit för enligt mig är det väldigt tråkigt med ett inlägg som endast innehåller text. I dagens läge har jag inge nya bilder. Därför tänkte jag bara slumpmässigt välja några av dom jag har så får vi se vad det bli. :D
Efter sommarn hittade johanna en Lulle i en soptunna. :)

En glad pappa på min 18-årsdag.

En dag på en bal en gång för länge sen

En gång red jag i havet på Irland

Min älsklingsbror i älsklings-loffsdalen <3

Och nu är jag svettig, arg o trött så nu struntar jag i den här cp-bloggen.

Kommentarer
Postat av: Steffelitix

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en uppdatering ;) Hon gör som jag säger :p Du behöver inte skylla på tvätt och att du massa plugg, alla vet att du uppdaterade bara för att jag ville det :)
Många intressanta bilder också :) Men vart är jag? hahah Skämt och sido...

2008-04-09 @ 06:38:02
Postat av: Adam

Tjo! har inget sdärskillt att göra så jag tänkte att då kan jag skriva en liten kommentar till min älskling o säga hur mycket jag tycker om henne:)

2008-04-10 @ 12:55:11
Postat av: Mamma

Längar efter att göra något kul tillsammans med dig min lillgroda!
Kram

2008-04-11 @ 11:51:29
Postat av: Helene

Tack Helena :) Är du sjuk alltså? :( Du är också en super-bästis, en som som man bara vill ha som bästis. Och jag har dig, så hur skulle jag kunna vara lyckligare? :)

2008-04-14 @ 14:47:57
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Emma

Ville bara smyga in och säga att jag saknar dig massor. Längtar tils du kommer till Strängnäs!

2008-04-15 @ 10:49:53
URL: http://www.1av6500000000.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0