onsdag morgon

Klockan är typ 8 och om en halvtimme börjar skolan. Vaknade i morse med underbart väder så min stckars pålle fick bara ett regntäcke på sig... får nog gå ner på rasten och ta på ett till... annars fryser min lilla snutt. <3 Aprilväder säger jag bara, en stunden är det sommar, en halvtimme senare är det vinter igen. Knas.
Har vart sjuk nu i några dagar då min käraste vän Ida smittat mig med sin "fylleförkylning". Usch. Ont i halsen, hosta och kanske lite feber igår... inge kul alls. vill ju ut i skogen och busa med min pålle men det går ju inte nu heller. måste ligga i sängen hela dagen (utom när jag är på lektion) och sova bort detta dumma virus.
Ikväll kommer adam tebax från sthlm. ska bli skönt, saknar han som vanligt. Men det verkar som han har det skojj iaf. :)
I helgen tävlade Lilleruds hopplag div lll i hoppning och Vann! Wee! Vi är så himla bra! Visserligen var det inte min förtjänst men jag är ju en del av laget så lite kredit måste jag ju få. :) Jag stod iofs för underhållningen då jag i grundomgången snubblade mig över näst sista hindet, hamnade fram på halsen och råkade dra av tränset från öronen. Smidig som jag är lyckas jag iaf sätta mig upp igen och få med tränset över ENA örat och hoppa sista monsteroxern, därimot ramlade tränset av i hoppet igen och jag red i mål med endast bettet i munnen. Ganska spännande måste jag säga och jag slutade grundomgången med endast 4 fel. :D haha. charesse är duktig. I omhoppningen höjer de till 1,10 vilket blir LA för mig på ponny och det har jag aldrig startat med charesse så ett stopp där var för mig helt ok. Charesse är underbar! <3

image197



...mitt ljus i mörkret... <3

Kommentarer
Postat av: Steffix

Usch, jobbigt med busväder :( så är det här med, eller kanske rättarsagt har varit. Verkar klarna upp och bli fint nu och hela helgen :)

Hehe låter som en spännande åktur du varit med om på Charesse ;)

2008-04-16 @ 19:13:39
Postat av: Mamma

Duktiga är ni båda två. - Och roliga!
Älskar er
Kram

2008-04-19 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0