plugga?

varför det när man kan dra på bio i stället?? :P jag satt här alldeles i min ensamhet o hade ångest över plugget när Johanna dundrar in genom dörren helt oväntat och föreslår att vi packar plånboken o drar på bio i sista minuten. Det var inget svårt beslut. :P Fort kollade vi att det gick en bra film o så snodde v skodan o for iväg. :P 27dresses blev det. :) den var faktiskt riktigt skojj. :D

TACK Johanna!

Under den tidigare delen av dan gosade jag med Adam tills han for iväg till bror och mönstring i Halmstad, sen var det meningen att jag skulle plugga men då vart det färd med Ida och Sophia till mässvik att hämta hästgrejjor o äta ChiliConCarne, köra frågesport med Dot (farmor) och Mortimer(kusin el. nåt) och dessutom få ett gott skratt åt det otroligt underbara med pensionerskärlek. :D "älskling, det här är en spisskrapa, den ska vara vid spisen inte skrapa fönster med..." Underbart! <3

i morrn är det dax att ta tag i det som jag aldrig gjorde idag... dumma, dumma, dumma lulle... :(

Kommentarer
Postat av: JoHanna

mooooovie tiiiime !

2008-04-06 @ 00:04:59
URL: http://mittimot.blogg.se
Postat av: Helene

hihi jag har också sett den, den är niiiice! :) jag och anna partade igår, hihihihiihihih

2008-04-06 @ 13:54:13
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: sophia

du är inte dum, du bara lever livet en dag i taget, det måste man göra ibland med:)

2008-04-06 @ 15:50:32
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Busungen

Kanske han kan bli mann snart då:) om han kommer in i lumpen alltså;)

2008-04-07 @ 20:46:11
Postat av: Mamma

Hrrm, hrrm.
Får man lägga in en mamma-protest mot vidlyftigt leverne?
Nej, jag bara skojade. Klart du ska ha kul, du pluggar säkert igen det sen.
Kram

2008-04-10 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0