vårtecken!

Idag den 17 April utser jag personligen till den första riktiga vårdagen. :)

  • solen sken och det var varmt på riktigt
  • folk gick i t-shirt till maten
  • ida satt i solen och pluggade
  • jag var extra sprallig
  • jag red i bara en tjocktröjja
  • blommorna i rabbattemn slog ut
  • det var vårfest i maskinhallen
  • charesse blev av med snösulor och brodd och fick nya skor :)



Charesse var duktig i skogen och äntligen börjar jag bli lite pigg och stark igen efter denna ihållande förkyling.
Vårfesten var skoj, stundtals iaf, måste säga att lilla Emil faktiskt charmade. :P haha
I morgon verkar det som att jag ska med till Kil på party men vi får väl se hur det går med den saken. Men det tar jag då.



Free like a bird or safe like the puppy?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Några vårtecken från Gotland:
Jimbo har badat i havet
Hela Gotland är fullt med blåsippor
En citronfjäril, en brun fjäril och några humlor har vi sett. Jimbo blev som vanligt livrädd för humlorna.
Vi har druckit champagne med Hans och Ingrid på klapperstensstranden vid Ar. Klarblå himmel, massor av sjöfåglar, bara Jimbo och vi så långt ögat kunde nå. Livet är vackert!
Hoppas du o Adam kommer hit i sommar.
Pappas kommentar till dig: Jag längtar efter dig, vi ses om en liten vecka.
Kram från Mammsen och Pappsen.

2008-04-19 @ 17:24:27
Postat av: sophia

man kan tacka fört det, äntligen VÅR!!!

2008-04-20 @ 22:54:59
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Adam

hihi! det är verkligen jättte vår nu!! snart kommer väl sommaren åxå:P

2008-05-04 @ 13:30:28
URL: http://adamraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0