hmmm...

Precis alldeles nyss pratade jag med min mycket vise storebror Martin. Han är så jäkla bra på att peppa mig så nu ska jag ta tag i helgen först och främst och satsa på att komma med på introduktionen för alla som ska rycka in till hösten. Efter det tänker jag ta beslutet om jag ska anta tjänsten som bevakningssoldat på K1.

Onsdag för drygt en vecka sen var en lycklig dag. Efter en seg dag på jobbet var det äntligen dags att fara till arlanda. :) Ååååh, vilken lycka det var! helt otrolig känsla att få krama sin bror efter ett helt år! weee!

På lördagen fick jag träffa adam, det var mysigt. :) men alldeles för kort tid tillsammans... Snutt... <3

Helgen när alla mina brudar var här var mysig o jag älskar att jag shoppade loss med Sophia i stockholm på fredagen. :D hihi. wee like TopShop! ( fresten vill jag tipsa alla som har sophia på besök hemma att om hon tappar bort något, armband tex, kolla i morotspåsen i kylen. ;) )

usch jag vet inte vad jag ska skriva, som vanligt... har alltid så mycke o berätta men jag bara blir omotiverad så fort jag loggar in på bloggen.. bläää.

Kommentarer
Postat av: Adam

skrutt<3 vi får se till att det blir längre tid nästa gång!:) se till att komma iväg i helgen bara, det kommer ordna sej tror jag:)

kyss på dej!

2008-08-29 @ 13:10:10
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Helene

hihi klart jag är hemma i helgen. det blir grejer det :)

2008-09-01 @ 17:13:34
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Sophia

haha ja vad kan man säga, jag gillar morötter ;D

2008-09-05 @ 11:33:44
URL: http://boppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0