Bus med Ida <3

Jag är trött.
Kom precis in från stallet. Jag och Ida har busat med kotten o charesse i skogen. :) det var kul. :D Ida visade mig den plats där hon o Greger vurpade för knappt ett år sen. Hon fick rysninger. det tyckte jag var kul. :P hehe. sen red vi i grustaget där man inte får rida och tog massa fina bilder. Hästarna var glada o busiga och det var vi också. Nu är det matte som väntar. det gör att jag får rysninger. jag får verkligen ångest över detta prov. :( det är det sista provet nånsin i matte (förutom nationella) och jag vill verkligen inte göra om det. Men jag antar att det bara är å ta tag i det hela så jag säger hej då för den här gången.



image164


Kommentarer
Postat av: Helene

hihi jag älskar att busa mycket på H :) fina kort, masa fina kort i skogen!

2008-02-20 @ 09:25:03
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: sophia

vad mysigt ni verkar ha det tillsammasn;D

2008-02-20 @ 14:57:52
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Adam

Hej sötbjörn=)
jag sitter här o längtar efter dej... Just nu skullejag bara vilja ha en stor björn kram av dej, men jag får väl vänta lite då... får seom du dyker upp innan
jag har ridning...:(

Puss o kyss och bamsekram!!=)

2008-02-21 @ 12:26:14
Postat av: Erik

skönt när man börjar se slutet även om det är jobbigt också...
TAACK för all hjälp!!
;):P

2008-02-21 @ 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0