buss, puss och skogsridning

i fredags var en mysig dag. :) efter skolan hjälpte ida till att övertala mig att rida ut en sväng i det fina vårvädret och de var väl tur för underbart var det. :)

När jag ridigt klart var det dax att ta bussen med adam hem till kristinehamn. det var adams favvobusschaffis. :) han var snäll och duktig på att köra buss. :P och så var det fin solnedgång också. :) hihi

Hela helgen var det puss o gos o mys och plugg och städ och lite läskiga adamföräldrar oxå. :P hihi
och adam dansade nomanejdansen. den var fin men mamma blev arg. :S

Sen red jag på söt-Mindy också. hon är så go. :D tycker om henne. :)

vi bakade bullar oxå som blev en konstig deg men goda till slut. :) synd bara att vi inte fick nån bild på det. :( sen sov jag hos adam i natt o han var söt när han vaknade. :)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra måndag :)

2008-02-18 @ 10:42:12
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: nordis

mys helgen hela helgen igenom, javisst :)

2008-02-18 @ 23:18:29
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Räävi

mysigt var det:P

kram o goos på lilla lulle=)

2008-02-19 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0