):

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag i bilen. Det är så mycket jobbigare att åka bil när man är sjuk... Tänk att jag visste att alla sjukli´ngar skulle smitta mig. Elin, Emmelie och Erik misstänker jag kan ligga bakom med sina rassliga halsar, hosta och feber. hmmpf.. På tisdag ska jag åka till Fraknkrike, sjuk som jag är... Igår kändes det superkul men idag känns allt bara jobbigt... Hur ska jag klara mig utan alla som jag älskar så mycket i hela fyra veckor? Alla H-are, ni 5, adam, charesse och alla ni andra som jag hoppas ni vet vilka ni är. Det var riktigt jobbigt att åka från Adam idag. Jag grät lite i bilen men jag tror inte att nån såg... Efter det åkte vi till Malmköping för att lämna Charesse vilket inte gjorde nånting bättre. Det var nästan lika jobbigt som att lämna Adam... Så nu är jag bara matt och trött av saknad och längtan att komma tillbaka till Er. Saknar er alla och ni ska veta att jag tänker på er alltid. ♥

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag saknar dig också. men tiden går rasande fort får vi hoppas och då ses vi snart igen :) ha det UNDERBART i frankrike!

2008-02-24 @ 02:04:31
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Räävi

älsklingslulle då...=( Men du kommer få det så roligt i frankrike så det kommer bara säga swosch så är det över igen... det brukar bli så=)

2008-02-24 @ 18:07:11
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: nordis

men du vet väl att vi kommer skna dig med lika mkt helena min favvoritmatte kompis!! men njut av solen i frankrike, det förtjänar du och lagom till att du kommer hem kommer du vara mera kär i adam än aldrig förr, I garantee U that :)

2008-02-24 @ 21:20:45
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0