Framme!

Nu är jag här. :) flyget gick bra men lite stressigt i Tyskland. :P De sa att gaten skulle ligga i näheten av den jag kom ifrån men inte då. den låg på andra siden en tunnel som va typ en km lång. :P sprang gjorde jag o svettig blev jag men fram kom jag. :) hehe

image168 fina utsikten. =)

Resan gick i alla fall i allmänhet bra förutam att vädret var exakt lika regnit o mulet hela vägen, var bara temperaturen som steg lite. :D Laurent som veterinären heter lärde mig på hemvägen från flygplatsen allt man ska tänka på när en fölunge föds. så nu kan jag det. på Frengelska dessutom. :P Han är en trevlig en och Magdalena som är frun i huset är oxå jättesnäll.
I natt sover jag hos Jonna som är aupair hos familjen men i morrn kommer jag flytta in i ett hus precis vid stallet där jag ska bo själv. :S hur ska detta gå?? jisses. De säger dessutom att det typ bara är Laurent som kan engelska... puuh vad jag önskar att jag läst fransdka i stället för dumma spanska-bajs. men jaja.. jag får väl nöja mig med att han minnsan kan spanska oxå utantill... synd bara att jag inte kommer ihåg nåt. haha! lyckad språkmänniska jag är då. :P Nu är det nog dax att sova i alla fall.  och ta av mig dessa snuskkläder äntligen. :)
Puss o gonatt. Särskillt till dig min ängel. <3



Kommentarer
Postat av: Adam

TJOHO!! Vilken super-praktik du kommer få! det kommer bli helt underbart! Glöm nu inte att höra av dej till scotty för nu är det faktiskt hennes födelsedag;)

Sov gott så hörs vi min lilla ängel!

PS. Och glöm inte; make the most of it!
DS.

2008-02-27 @ 00:05:14
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: Sophia

Åhh vad spännande!!! Herregud helena du är verkligen i France!!!!! Ja kan tro att du saknar mitt aggrohumör, men omväxling förnöjer vet du, När du kommer tillbaka kommer det känns helt underbart när jag börjar skälla på dig för att du inte kan förklara;D

2008-02-29 @ 10:49:12
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej min gullunge!
Din praktiktid blir vad du gör den till, åtminstone till största delen. Gläd dig åt det som är nytt och ovanligt och tänk bort det som känns besvärligt.
Längtar efter dig redan.
Kram o Puss

2008-03-01 @ 13:06:50
Postat av: annapanna

hej baby :) hoppas du har det super i frankrike. jag saknar dig! puss

2008-03-04 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0