Hem! :D

Idag ska jag äntligen få komma hem lite. :D jag ska baka, åka till mormor, gå på stan med mamma, köra bil och gosa med emma. ^^ Det ska bli sååå mysigt!

 

Idag har jag varit jätteglad igen! Det är så häligt o vara glad. :) varför ska man vara lessen för? fast nu vet jag ju hur svårt det är att styre det. skit samma.
I morde hade vi kemiredovisningar. Några hade gjort ett arbete om faundation (eller hur det nu stavas) och sminkade därför christoffer. :) hen dåg ut som en stransa och jag blev ärligt talat lite rädd för han. :P
christoffer som transvestit: christoffer i vanliga fall:
haha!!
Senare på dagen blev ida och nordis dansanta o glans. då fick jag mig oxå ett gott kratt. :)
(dålig bild, usch)
Efter lunch hade vi engelskai typ två o en halv timme...fast jag var glad ändå...

♥ FÖR JAG SKA ÅKA HEM TILL MIN MOMMIE OCH MIN PAPPIE! ♥

Kommentarer
Postat av: Räävi

Saknar dej redan Lulle, men vad skönt för dej att komma hem! Hoppas tåget väntar åxå!!

Kyssar i massor

2008-02-01 @ 18:54:39
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: Helene

Ha det alldeles underbart hemma. det är vi på h som sviker sexgänget i helgen men det måste man ibland :| See you monday!

2008-02-02 @ 00:21:42
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Räävi

Hoho!:D
Nu är det så att jag tycker att Christoffer blev väääldigt fin!
;)

2008-02-05 @ 09:14:47
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej min gullunge
Det var så kul att ha dig hemma, saknade dig mesamma du åkt! Jag märkte också att du var gladare än på sista tiden.
KraM
Mamsen

2008-02-19 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0