idag gäller det.

Idag bär det äv mot varmare bräddgrader... Jag borde skratta mig lycklig men det gör jag inte. Det känns bara jättejobbigt just nu. Först o främst är det jobbigt att lämna alla men det värsta är nog att jag är så fruktansvärt rädd för hur allt ska ordna sig... Kommer de gilla mig? Hur ska jag bo? Kommer jag få något ledigt? Hur ska jag skaffa mat? Herre gud.. det låter som jag ska ut i skogen med ett gäng campare... nu får jag skärpa till mig. Känslorna är i alla fall blandade och jag är rädd att det är de negetiva som tar över. Vi får hoppas att det ändrar sig på vägen.
Jag kommer sakna Er alla och jag hopps att jag ska kunna uppdatera bloggen ganska ofta. Vi får se hur det går.
Vi ses i April...

HEJ DÅ!

image167

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta för i helvete att klaga! Du har ett perfekt liv med din perfekta häst, din perfekta pojkvän och dina perfekta kompisar. Slute gnälla! Du gör allt för att vara lycklig utan att tänka på andra, och du har lyckats. Du har allt. SÅ SLUTA GNÄLLA!

2008-02-26 @ 13:45:20
Postat av: Adam

måste börja med att tacka den som än nu kallar mej perfekt... ganska smickrande faktiskt..
;)
men sen är det ju så att denna anonyma skrivare är rätt ordentligt feg, som inte vågar stå för vad den tycker och tänker, men men, det är väl inte min sak att försöka ändra på det. tycker bara att det är lite dåligt av personen i fråga att skriva taskiga saker till en person och om densamme, men inte våga uppge sitt namn... FEGIS!!

Jag tror iaf att du kommer få det jätteroligt nere i frankrike, och jag är jätte avundsjuk på dej som får åka ner till värmen när det bara är kallt o regnigt o ruskigt här uppe...
saknar dej jättemycket älsklingslulle...
Vi hörs! kyss på dej!

2008-02-26 @ 20:02:08
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: Helene

Du kommer få det alldeles underbart :) Och bitchen som skriver, usch hata henne/honom!! GE DIG! Helena älskar alla, utom dig antar jag :)

2008-02-29 @ 16:57:48
URL: http://helene10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0