en gång i tiden

när jag var liten var jag ganska blyg. vet inte om folk uppfattar mig som blyg nu oxå kanske men jag har fått känlan av att jag är lite mer uttåtriktad nu för tiden. I vilket fall; så tyckte jag att det var läskigt att danska tryckare på klassdiskona. så jag struntade i det o rockade loss med mig själv i stället. :)

Idag har jag varit glad hela dan. (förutom i stallet i morse när erik skrämde livet ur mig, då var jag mest rädd och lessen.) det var jag igår oxå. So long piller!!! haha! aldrig mer såna säger jag bara. :P inte just nu iaf. kanske till sommarn eller nåt men nu klarar vi oss nog.
Jag och ida redovisade kemin idag. det vart inte så bra men nu är det gjort iaf. sköönt!

Ikväll ska vi hoppa på våra hestar och skratta o va glada. :D hihi

Har inga fina bilder från senaste dagarna så jag tar några som ger lite fina minnen stället. :)



saknar er alla... <3



Kommentarer
Postat av: Helene

naaw vilka pluttiga bilder :)
ps. jag var inte heller så mycket till tryckar-dansare ds.

2008-01-31 @ 16:25:56
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Adam

Hej bulle:)
jag älskar dej mest i hela världen, men det kändes bara som det blev så mycket idag... det är därför jag ahr varit lite småtjurig...

=(

Puss o kyss

2008-01-31 @ 20:36:14
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: Adam

eller okej då... väldigt tjurig...

2008-01-31 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0