Helgen

Helgen var mysig. :) I fredags åkte vi hem till adam och åt god fiskgryta som adams kockpappa lagade. hihi! Han lagar god mat. På lördagen sov vi läääänge och städade sen lite på taxi. Och åkte lite bil och kollade vilka kyrkor som hade gudstjänst. Sen köpte vi två semlor i åtorp för de pengar vi hade på oss. Sen hem igen och åt mera fiskgryta som fortfarande smakade gott. Senare på kvällen for vi till Karlskoga o kollade på National treasure. Den var faktiskt riktigt spännande. Uppföljare brukar ju annars som alla vet vara ganska dåliga men denna höll måttet. :)
image136

På söndagen var vi upp i ottan och iväg i bilen for vi mot Degerfors för att gå på ljusmässa. Det var fint men jag blev lite rastlös av det hela måste jag säga. Fast biskopen var ju där, så lite coolt var det. :)


 Sen for vi hem och åt. sen tillbaka till skolan o så fick jag damp på datorn så jag gick å la mig 9 o sov som en stock och är fortfarande dödstrött idag. Knasig Lulle.
 
Och jag älskar dig. =) för alltid... ♥

Kommentarer
Postat av: Adam

HEEJ! Helgen var super:D nu har jag åxå skaffat en blogg:D föll för grupptrycket tillslut;)

Älskar dej:)

2008-01-29 @ 10:54:44
URL: http://adamraaf.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker du har en snäll pojkvän som följer med dig på gudstjänst (för jag antar att det inte riktigt är hans grej egentligen ;P) hihi :) glöm inte att läsa andra punkten på din tavkla varje dag.. jag tror det är andra punkten i alla fall :

2008-01-30 @ 13:39:49
Postat av: nordis

även om det inte var supergott med semla, så kanske jag en vacker dag bjuder dig på en special semla utan mandelmassa, kanske med chokladsås i eller något annat exotiskt;P

2008-01-30 @ 23:22:34
URL: http://boppan.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0