hihi! nu är jag tebax

Schobre!
Nu är jag äntligen tebax och min dator fungerar äntligen igen. :D Yippie! Jag är verkligen handikappad utan den. :P
mycke har hänt sen senast men jag minns inte riktigt vad så jag räknar bara upp det viktigast;
1. jag tog körkort den 9 januari. :D (hämtade kortet på posten idag) hihi, underbart är det!
2. adam är den finsate pojken i världen, fortfarande.
3. skolan har kommit igång på allvar och det är jättejobbigt men skönt att komma in i gammla rutinerna igen och kul å träffa alla underbara vänner.
4. Jag har vart på krogen för första gången sen jag fyllde arton. jag är dålig, jag vet men äntligen blev det av och det var galet skojj. :D hihi

 5. på senaste ekologi lektionen var vi i skogen och grillade blåbärspannkakor och mätte trädstammar och eldade skolböcker. det gillar vi, anders äger. :D

6. I fredags hade min älsklingsklass party i väse och det var kul för jag var nykter och körde bil. hihi! fast läskigt men underbart bra att det kom så galet mycke folk. Massa pengar blev det!. :D
Ida och vi andra i vi sex körde på 80-tals tema.


Det var allt skojj för denna gång men det blir mer så småning om!. :D puss på alla glada!

Kommentarer
Postat av: Räävi

Du är söötast i hela världen!!
I helgen ska vi till mej o mysa:D

2008-01-24 @ 10:50:43
Postat av: Störstebror

Elda skolböcker?! Vafalls?! På den gamla goda tiden när jag var ung eldades det minnsan inte några skolböcker! Jag säger då det, dagens ungdomar... Ingen hyffs har de!

Haha, låter jag som en gammal sur gubbe? ^^ Försökte i alla fall. Låter mysigt med blåbärspannkakor. Men var fick ni blåbärna ifrån?

2008-01-25 @ 14:17:49
Postat av: Mamma

Hej på dig gullunge. Du är en duktig bloggare du.
Härlig läsning, ni verkar ha det så himla mysigt på Lillerud och du har så fina kompisar.
Själv startade jag en blogg för typ 2 år sen och det blev två inlägg allt som allt. Pinsamt!
Kom hem till Mamma snart!

2008-01-25 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0