jul i stugan :)

julen är härlig. ibland. typ på sommaren när man svettas i värmen och drömmer sig bort till vintern, snön och julfirandet. När julen väl är här blir jag bara depprimerad av det äckliga vädret, stressad av julklappsångest och trött på all denna julmaten.
Fast tro inte att jag inte gillar julen för det gör jag. Allt det possitiva väger upp.
  • Frossa
  • Julkappar
  • Massa julgodis
  • Ledighet
  • Familjen
  • Mys
  • snön (när den väl infinner sig)
  • Fjällen
Min jul blev lyckad, jag fick en ny telefon vilket typ var det enda jag önskade mig. Sen fick jag en gitarr helt oförberett. Det var kul. :) som när man var liten och inte hade en aning om vad man skulle få. Adam fick oxå en gitarr, ida oxå. Så nu kan vi bilda  band, vi tre akustiska och Hanna med sin elgitarr. :D hihi

Till nyår bar det av till Lofsdalen som jag älskar så underbart mycke. Och ännu bättre vart det ju när Adam va med. :) vi myste, spelade spel med fulla föräldrar, åkte skidor, busade med jimbo, grävde upp bilar som mamma kört ner i snön och åkte sönder alla pulkor som fanns. :)
MYS!!


Året som gått har varit omtumlande men oxå underbart. våren var underbar på alla sätt fram till katastofen. ångesten bankar mig fortfarande i bröstet emellanåt men jag antar att allt som hände hände av en anledning. Adam, du är underbar som finns där.
Erik, du är en förebild för alla människor.

Sommaren var underbar med gotland, stuga, Adam i stockholm och i Bässebol, övningskörning och allt var det var. :) Sen kom hösten och trean började. halkbana o teoriprov gick fint. Och vi sex blir bara gosigare och gosigare med varann. ^^ (älskar och saknar er)

 

Ett ganska bra år allt som allt. :)

Kommentarer
Postat av: Lulle

ni får ursäkta det väldigt kortfattade året men jag sitter här alldeles ensam i stora huset och håller på å skita på mig av att det knakar som om det ska falla ihop. vill bara gå å gömma mig i sängen... :(

2008-01-04 @ 21:53:42
URL: http://lullelarsson.blogg.se
Postat av: Helene

Ojdå vilken kommentar :O jag saknar dig helena :( snart ses vi.. och lycka till på onsdag! You can do it :)

2008-01-05 @ 19:29:42
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Adam

Måste bara säga att det är fint att så många vill kommentera din fina blogg helena=)
det är så trevligt att sitta här o låsa dom:)
Älskar dej föralltid

2008-01-06 @ 18:46:17
Postat av: Nordis

ojoj vilken kommentar där från åskådaren. det kom från hjärtat det. gillar dig med stumpan:)

2008-01-06 @ 21:19:21
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0