en normal praktik

Hej!
Idag har varit en mycket bra dag fast jag är galet trött. Och i morrn blir det upp lika tidigt igen.
Men Camilla Toll är verkligen världens goaste och hur gästvänlig som helst. Charesse har förvandlats till en elitponny och alla andra hästar är också jättefina. Jag har inte gjort nåt särskillt roligt idag men bara tanken på att alla människor förstod mig och tyckte att det var kul att ha mig där får mig att småle och  vilja tillbaka.  I morrn hoppas jag på lite ridning, men får jag inte rida i morrn så blir det defenetivt senare i veckan och i alla fall ska Camilla rida charesse i morrn och visa vad hon har jobbat med hittills... ska bli superkul att se! :D nu somnar jag snart så ska ta å lägga mig om en stund. Kan försöka ta lite bilder i morrn också. Alltid skoj!
kram så länge!



Adam. tänker på dig allid  : )



Kommentarer
Postat av: Helene

Vad härligt att höra att du äntligen fått det bra :)

2008-03-09 @ 22:04:39
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Hanna

Det låter som ett bra ställe du har hamnat på :) Ta bilder på sessan
när hon rider! :D Puss på dig muffin!!

2008-03-10 @ 13:28:59
URL: http://Cvall.blogg.se
Postat av: Adam

HOHO!! jag är glad för att du har det bra nu sötis:P
Saknar dej med...=(

2008-03-11 @ 08:31:52
Postat av: Steffelitx

Ojojoj då :D
Låter väldigt trevligt, önskar man kunde lägga lika fin "kritik" eller omdöme om hur min skoldag varit, och att man kunde få känna sig glad varje gång man gick det ;) men men :p det är snart slut så :)

Jag hoppas få se lite bilder också ;)

Nu ska jag börja kommentera varje inlägg så att du vet hehe :p spelar ingen roll hur kort eller hur mycket du skriver :D

2008-03-11 @ 17:46:21
Postat av: Mamma

Skönt att du är hemma och glad igen tycker mamsen. Bra att du inte stannade hos dum-veterinären.
Nu får du passa huset, bilen och voffsingen istället. -Och att jobba hos Camilla Toll är ju inte så futtigt heller!

2008-03-11 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0