lugnet.

idag måste jag säga att det har varit en bra dag. jag har städat o packat upp och tvättat o till råga på allt dammsugit hela huset. dessutom plockat undan o torkat hela köket. ^^ duktig lulle. : ) sen på eftermiddan tog jag mig en promenad i det kalla (om man jämför med frankrike) men oerhört uppfriskande vädret för att hämta min alldeles egna fovorit hund. har faktiskt saknat den lilla skrutten. :D sen hade jag inget viktigare för mig än att baka en mumsig kladdkaka och kolla på antikrundan för att upptäcka att pappas faster var med. det var skoj. Hon är så knasig så jag fick mig ett gott skratt. (http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1077505 50 min o 40 sek.)
allt detta har fått mig att känna hur skönt det var att komma hem. jag ångrar inte en sekund att jag tog det beslutet. nu tänker jag gå vidare och göra det bästa av fortsättningen.

Jimbopromenad

image177

Sötskrutt <3

image178


I morgon bär det förhoppningsvis av till min alldeles egna Adam. <3

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0