regn och rusk

Idag var det min fjärde dag hos camilla och allting går fortfarande fint . Idag red hon charesse och jag kollade. jisses vilken fin ponny jag har. när camilla rider iaf... superfin var hon. nu känns det bara jobbigt att få tillbaka henne hem för då känns det som att jag förstör allt som hon jobbat med. :( i tisdags red jag henne och camilla hjälpte mig. hon är verkligen en helt annan häst! så himla fin! (fast inte om man jämför med när camilla rider henne...) hon har en helt annan bjudning och mycket känsligare för skänkeln. underbart var det! :D tyvärr har jag inte kunnat fixa nån bra bild. kändes lite oförskämt att ta kort idag när hon red och berättade hur hon jobbade... får se om jag kan fixa en om några dar. På onsdag händer det skojjiga grejor. :) då ska camilla ta med sin lilla prins Rainman på träning hos Lussan, och jag ska följa med. :D ska bli superkul! måsta gå upp ännu en halvtimme tidigare bara så nu blir det upp klockan 5 i stället... blääää... hittills har det bara varit regnit och äckligt när jag varit där. inte så kul med superleriga hästar varje dag som ska borstas och rengöras men det är ganska mysigt i alla fall. :)

Nu är mamma o pappa i japan hos min gosebror martin... saknarde redan. särskillt martin. hittade världens sötaste bild på honom på mammas dator som jag bara måste visa. :) hihi! söt eller vad. :P



Jimbo saknar matte, han äter honungsmelon och ligger bara still o deppar hela tiden. Inget är särskillt typiskt för honom. stackars bebis.. :( får gosa extra mycket.

saknar er mina pärlor!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hihi vad härligt att det går å bra med charry :) Och jag tror säkert att det är super när du rider, du får inte säga så! :)
Du borde följt med till Japan din tok :|
Saknar dig!

2008-03-13 @ 20:40:21
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: sophia

du är bra rolig du, du rider henne precis lika bra som henne tror jag, du känner endå sessan mest och tillsammans är ni BÄST! I promise U that

2008-03-13 @ 21:39:17
URL: http://boppan.blogg.se
Postat av: Steffix

Låter ju bara positivt trollunge, och som övriga redan kommentar så rider du säkert henne minst lika bra, fast jag kan ju lära dig ett och annat om du vill det oxå ;)

Några kort måste du iaf vissa upp från din praktik sen, annars ska jag ta ett snack med camlilla så ajg får följa med hehe :)

Shit, haru tänkt på hur långt bort det egentligen är? Vad skulle du göra om något hände när dem var borta?

lite läskigt :S Men tur att du har oss här i närheten som rycker in om något läskigt händer yihih ;)

Du får ha de så bra

2008-03-14 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0