snö?

hoppsan. idag kom vintern tillbaka... snön yr som den inte har gjort på hela vintern.knasigt.. hade hellre behållt våren faktiskt. den var ju här nu. tyckte om den. :(

idag fick jag rida igen. åter igen en superfin häst. annat än å strutta runt på skolhästarna kan jag ju meddela... :P och i morrn ska jag rida lektion på den finaste av dom alla. charsse alltså. :P hihi. trivs som fisken i vattnet hos camilla. hon är verkligen supersnäll och jag gillar att jag alltid har nåt att göra.. behöver aldrig gå sysslolös. och så får jag ju rida på alla fiiina heeestar. har självklart förälskat mig i en. da vinci heter han. 6 år men ligger lite efter i utbildningen men han är verkligen super-duper fin och jättesöt. desutom till salu. :P ..... för 120 000... suck. får fortsätta drömma...

Kommentarer
Postat av: adam

Jag tyckte åxå om våren... det var mycket skönare då... men det är väl bara att vänta så kommer den nog igen=)
kyss på dej sötnöt=)

2008-03-18 @ 09:31:26
Postat av: sophia

inte riktigt dags för våren än helt enkelt :P

2008-03-19 @ 16:23:40
URL: http://boppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0