trött, stel, öm och Lycklig.

Igår var det sista dagen på praktiken. Oerhört skönt men samtidigt lite trist. Camilla tyckte att eftersom det var min sista dag så skulle vi avsluta med att jag hoppade alla hästar. och då menar jag 7 stycken... efter tre var jag helt slut... haha! men superkul var det! charesse var duktigast. :D hoppade nog 1.20 iaf. :P sen kom morris, han hoppade jag nog 1.30 med. :) treåringarna hade aldrig blivit hoppade uppsuttet förut med de var jättedukiga. hihi. min favorit Da vinci var en av de som hade störst problem men jag kan inte låta bli och tycka om honom i vilket fall, fast han försökte slänga av mig. :P Zlatan är en av treåringarna och han är jag nästan ännu mer kär i. Så oerhört söt!
Da Vinci

Zlatan ♥

Allt som allt har praktiken iaf varit superkul, även om jag idag knappt kan röra mig. det hör liksom till, då känner man ju i alla fall att man har tagit i. :) Camilla har varit underbart snäll och jag hade inte kunnat ha det bättre. Har ju fått rida massor och fått lektiner på charesse och bäst av allt: förtroendet från Camilla. Hon ville absolut ha mitt nr så att hon kan ringa om hon behöver hjälp nån gång. Känns ganska bra. :)

Fick en bild när Camilla red Charesse. Oerhört dålig och men ser inte alls vad fin hon har blivit men det får ni väl se när jag rider sen. För en oerhörd skillnad tycker iaf jag att det är. :)



Om två timmar drar jag iväg till Adam. :D det ska bli underbart att träffas igen.. men det är galet vilken skillnad det är när man har kul och är ifrån varann. Visst har jag saknat Honom, det går inte att komma ifrån men det gör inte alls lika ont som när jag var i Frankrike. Det var hemskt.

image188

Kommentarer
Postat av: Erik

Va bra att det löste sig med praktiken till slut ! Nu har vi höga förväntningar på sessan ..

2008-03-22 @ 11:06:10
Postat av: Julia

kul det låter!
var har du praktiserat?:)

2008-03-23 @ 16:25:35
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: Hanna

jag tycker zlatan va sötast.. hihi

2008-03-23 @ 17:37:44
URL: http://Cvall.blogg.se
Postat av: busungen

Tur att det finns någon som kan rida din häst!

2008-03-28 @ 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0