vår!

idag är det underbart väder och jag känner mig glad o lycklig! hihi! jag och pappa har precis tagit en tur i "lilla röd" som jag kallar den. hehe. pappa bytte motorcykeln mot nånting som han tyckte var lite roligare. jag tycker också att det var roligare för den här får jag köra. :P
I kväll åker jag till adam och har fått äran att låna farmors bil vilket inte är så många som får så vi får hoppas att den håller sig från repor och annat otrevligt som kan få gammlingarna att känna olycka i livet. hoppas att vädret håller i sig hela dagen så det spralliga inte försvinner.!
på söndag åker jag till Camilla Toll (och till snutte-hesten charesse<3 )och jag hoppas att det blir bra nu, vore lite snopet om detta också skulle bli ett totalt misslyckande men det ska vi väl inte hoppas på!? :D

Hoppas alla ni som jag tycker så mycket om är lika glada och spralliga som jag är i det fina vårvädret!


                                                                                


Kommentarer
Postat av: lina öberg

fin presentationsbild! bra blogg för den delen också.

2008-03-07 @ 16:05:30
URL: http://slemlina.blogg.se
Postat av: Adam

tjo min älskling!:D jag saknar dej redan.... ha det så kul imorron hos camilla!!=)

KYSS

2008-03-08 @ 20:03:17
URL: http://adamraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0