en anorlunda fast vanlig lördag

Igår fyllde min favorit ida 19 år och det skulle förståss firas så vi tog med oss henne och drack ett glas (med varierande innehåll) på krogen i vår-sommarens karlstadsvimmel. galet mycke folk var det och när emmelie och stina ville hem för de skulle upp och fodra åkte jag med och var sädår äkta Lulle-Tråkig som alla tycker att jag är. Den nya trenden bland mina vänner är nåmligen att mobba Lulle så mycket ni kan och se hur stött hon blir. Är det inte för att jag har bleka ben så är det för att jag gillar barnprogram är det inte för att jag gillar barnprogram så är det för att jag råkade påstå att Brasilien ligger i Europa och är det inte för att jag råkar påstå att Brasilien ligger i Europa så är det för att jag är osocial. pust, jag må kanske inte vara den snyggaste, coolaste, smartaste och mest sociala människan på Lillerud men människa är jag och har fortfarande känslor, kanske mer lite fler och lite instabilare än andra bara. Men jag gillar er. Ganska så himla jättemycket faktiskt, och jag vet att ni inte vill något illa. Försök att ha överseende ibland bara, jag är ganska skör innerst inne.

Idag har vi solat typ hela dagen men sen kom beskedet och resten av dagen blev ganska låg... Även fast vi grillade på kvällen vilket iofs var ganska mysigt.
I morrn bär det av och nu är det dax att sova så jag orkar upp och rida i morrn bitti.

Jag gillar min adam, han är fin. jag saknar honom, han är långt borta. snutt.... ♥




Gonnatt.

Vila i frid...

Kommentarer
Postat av: emma

skulle behöva hjälp
titta på mitt senaste inlägg.
vilken hårfärg tror du att jag kommer passa i?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-10 @ 23:27:41
Postat av: Helene

åh helena, är jag värst i mobbinstyrkan? Och brasilien i Europa.. det kan du ju inte bli ledsen för att vi mobbar dig för. Jag får hånskratt för bra mycket töntigare grejer än så, VARJE DAG :O det är du och jag mot mobbarna

2008-05-11 @ 00:10:25
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Steffelitix

Säg att de inte var de här du ville prata om när du skrev på msn mitt i natten? :o

2008-05-12 @ 06:57:53
Postat av: anna

du är underbar.. tack :)

2008-05-13 @ 23:52:49
URL: http://annastrom.blogg.se
Postat av: hihi

nu din tok tycket jag det är hög tid att uppdatera!!!

2008-05-22 @ 22:01:41
URL: http://annastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0