Lulle-kanelbulle

På måndag gäller det. Börjar bli nervös nu... Men det antar jag att man ska vara. Det jobbiaste är faktiskt inte själva tanken på att göra lumpen och att det kommer bli skitjobbigt- det känns bara som en spännande utmaning. Det jobbiga är att jag inte har en aning om någonting, när kommer jag få vara ledig, kommer dem andra att vara trevliga människor eller bara ett gäng puckon, kommer jag få problem med mina fötter och dyligt och så vidare. Men det västa av allt är nog tanken på att lämna mina nära och kära. Jag har varit ledig i två veckor men nästan inte träffat Hanna och Emma någonting. Ni som betyder så mycket borde jag ha spenderat mer tid med... Nu är det bara tre dagar kvar och jag ska till linköping två av dom... Emma är dessutom sjuk och Hanna jobbar... Dumma mig. Men ni ska veta att jag älskar er och jag kommer tänka på er när jag ligger och fryser ute i skogen. (ni andra kommer förstås också att finnas i mina tankar, för ni betyder också massa) bara det att jag hade bahövt Emma och Hanna som bor så nära och betyder så mycket just precis nu när jag är osäker och helt enkelt lite rädd. Inte för att få tröst utan för att få bekräftelse på att dom finns här hemma om jag behöver dom. 



Veckan med adam har varit underbar. (även om jag känner nu när jag kommit hem att jag hade behövt mer av den tiden till andra saker) Kan inte beskriva känslan men jag skulle väl kunna tänka mig att det är ren kärlek helt enkelt. Fy vad jag tycker om dig Adam! Att åka ifrån dig igår var det västa avskedet jag någonsin varit med om (om man inte räknar med Charesse.) Det har nog att göra med lumpen antar jag, känns som att jag ska sitta inlåst i 11 månader även om jag vet att det inte är så. Blir förhoppningsvis bättre efter några veckor när jag börjar få koll på läget. Usch, Eva-Lena har rätt när hon säger att jag är som Lille-Skutt. Jag är rädd för allt som är nytt och som jag inte har kontroll över. Varför ska jag vara sån för? Hata! Kanske får den här erfarenheten mig att bli annorlunda? vem vet... 




Älskar och saknar... Inte bara gotland.

 

Kommentarer
Postat av: Hanna- Som A L L T I D kommer att finnas här för dig

Muffin då! Inte ska du vara rädd, det kommer att gå dunderbra! Och om det i värsta fall inte gå vägen så finna jag här hemma och väntar på dig :D Du är bäst och jag kommer sakna dig! PUSS!!!

2008-10-23 @ 21:06:33
URL: http://cvall.blogg.se/
Postat av: Adam

Det ärklart att det kommer att gå bra:D Jag är riktigt avundsjuk på dej om jag ska vara ärlig.. Vill inte ha mer skola!!! ÄLSKA INTE SKOLAN!! Nu ska jag krypa ner ii min säng och ringa dej.. Hoppas du inte sover;)

2008-10-23 @ 22:35:50
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: annapanna

du är duktig. balla inte ur bara så de sätter dig i fängelse, det vore himla synd. jaa..... i övrigt älskar jag dig gulle du :)

2008-10-24 @ 10:08:42
URL: http://annastrom.blogg.se/
Postat av: annapanna

förersten NICE bild du har på dig på bloggen. Verkligen vacker :)

2008-10-31 @ 01:00:48
URL: http://annastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0