nya tag.

du vet jag är känslig för orden
min kära, min egen häst
som bär mig i flykt över jorden
de stunder då livet är bäst...

för att du är den finaste i världen.





I morgon är det dax att säga hej då, känns jobbigt... Men hon kommer ju till ett underbart ställe som dessutom inte ligger alls långt bort så det känns rätt ok iaf...

tack för allt <3



Jag vill oxå informera om att jag nu officiellt är frihetsberövad och ägd av staten i 11 månader från oktober. Jag har skrivit på papprena.  Helena "Lulle" Larsson = bevakningssoldat, beriden högvakt. Så är det. :) Önska mig lycka till så får vi se hur lång tid det tar innan jag kommer hemkrypande med svansen mellen benen. :P hihi

Kommentarer
Postat av: Adam

Snuttan.....

2008-09-15 @ 20:16:14
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Helene

Charesse kommer sakna dig men hon kommer bli glad av en ny flicka som ger henne godis varje dag också :) Och DU kära vän, kommer passa alldeles utmärkt på K1 eller vad tusan det heter!

2008-09-16 @ 11:26:36
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Sophia

sessan kommer få det fint, och du kommer få det lika så bra.

2008-09-17 @ 10:30:15
URL: http://boppan.blogg.se/
Postat av: T

Du, man ska ju aldrig lita på någon annan i hästväg än sig själv. Det finns bara en som ser till att hästen får den behandlng den förtjänar. Lita aldrig på någon annans ord... Men hon kommer nog att få det fiiint...

2008-09-19 @ 14:41:28
Postat av: eve

det gäller endast att bita ihop och göra det som krävs av en, lägga manken till och kämpa och aldrig ta den enkla vägen ut. stanna kvar, ta sig vidare och kämpa. Att göra lumpen är inte lätt, men ack så lärorikt. tänk dig noga för innan du bestämmer dig för att komma hemkrypandes med svansen mellan bena, du sjunker alltid i någons ögon.

2008-09-26 @ 15:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0