and they found each other.

sitter hemma med nässelutslag och försöker lugna ner mig. frågan är om det verkligen hjälper att sitta hemma och känna att man inte gör någon nytta alls...? Läkaren påstår att jag är stressad och behöver prioritera bort saker ur mitt liv så att jag kan stressa av. men hur ska det gå till? Jag måste planera min NZ resa och jag måste få min häst såld och jag måste plugga till hästskötarexamen och jag måste hinna säga hej då till alla jag känner innan jag drar utomlands i ett halvår och jag måste försöka att inte få ångest över att lämna alla mina undrbara lumparvänner om 16 dagar och jag har väldigt svårt att sluta tänka på er.
Men nu skiner i alla fall solen efter en förmiddag med ösregn! det gör mig glad! och det blir en skvadronsbal! och en skvadronsmiddag! och en hejdundrande party på muckdagen!
Nästa torsdag försvinner Emma till grannlandet och jag bara hoppas att jag ska vara frisk till lördag så jag kan ge henne ett välförtjänat avsked för jag kommer att sakna henne som en tok! Men grannlandet kommer inte att bli besvikna över att få en sån som du! Hoppas vi får hem dig igen om ett år bara! Annars kommer jag personligen och hämtar dig!
 Och Hanna min älskade vän! det kommer bli tungt att säga hej då till dig... Du betyder så mycket för mig så jag tror inte ens du fattar det själv faktiskt... Kommer sakna dig så det gör ont!
Nu är det nog dax för en kalldusch igen så jag inte kliar sönder mig... suck.

Kommentarer
Postat av: Helene

Älsklingslulle. Tack för den fina kommentaren! Ibland måste man få lite deprimerande anfall. Igår kväll fick jag verkligen ryck. Jag ville bara hem. Idag känns det bättre. antagligen för att jag är friskare idag! Jag älskar verklgien livet här men det är svårt när man är så hemmakär.

Du är snart färdig med lumpen.. det är sjukt coolt! Önskar jag kunde vara hemma och ställa till med ett superparty för dig! Och så ska du till nya zeeland.. Det är bra att ni drar nu för då är vi borta samtidigt.. Det hade ju varit jobbigt om ni åkte i sommar liksom, så att vi hade varit tvungna att vara borta ännu längre ifrån varandra! Vi får försöka prata i telefon nån dag. Saknar dig röst. Har du förresten skype? Kram på dig :)

2009-08-27 @ 00:36:08
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Helene

Jahaa skype är ett måste när man är på villovägar. Utan skype hade jag varit näst intill död vid det här laget! Och ännu bättre skulle skype vara om du fanns där hjärtat! :)

2009-08-28 @ 06:44:44
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men älskling! jag har knappt ens insett att du åker snart. Jag har ju väntat på att du ska komma hem i 1 år nu! det känns precis som när du sa att du skulle åka till frankrike.. nu vart jag lessen i ögat ju!! :'(

2009-08-31 @ 20:00:55
Postat av: Mamma

Tänk på mig då, jag som är mamma och allt!

Mammor saknar alltid mest.Särskilt jag.

Vet inte hur jag ska klara mig utan dig lillgrodan.

Kanske jag kan få låna Hanna ibland?

2009-09-02 @ 09:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0