nu

hej hopp. mycke är på gång dessa dagar. helgen på gotland var underbar och nu i helgen hade jag dödskul med hanna, elin, karlquist o allt annat tokigt folk!

det är nu sex veckor kvar till muck och det ser ut som att friheten kommer att ta mig till nya zeeland ganska direkt! det kommer bli dunderskoj! innen dess behöver jag dock hitta ett hem till min älskade ponny som jag förövrigt hälsade på en sväng i helgen... fattar inte hur en enda ponny bara genom att vara den hon alltid varit kan få mig o grina. det är något med den hästen som inta andra hästar har.


Tack Älskade Ponny för att du får mig att le!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, oj vill de inte ha henne kvar , har kanske ett förslag- hör av dig till mig. och kämpa på, det är snart över !!!



Och förresten, visst är de underbara och helt otroliga som alltid ställer upp och alltid bara finns.

ha dä, hörs

2009-08-06 @ 23:51:36
Postat av: Mamma

Min älskade lillgroda, det är mycket som händer just nu. Lev lycklig!

Puss

Mamsen

2009-08-21 @ 19:56:57
Postat av: elin

hej helena jag köper gärna tillbaka henne mvh elin

2010-07-02 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0