tidsfördriv en onsdagskväll

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Helena
2. Ett ord på fyra bokstäver: Häst
3. Flicknamn: Hilen :P
4. Pojknamn: Hannes
5. Yrke: Hästskötare
6. Färg: Havregul
7. Klädesplagg:Hatt
8. Mat: Havregrynsgröt
9. Sak i badrummet: Handduk
10. Plats/stad: Himalaya
11. En orsak att vara sen: Hårdag = dålig
12. Något man skriker: Haha!!!
13. Film: Hannibal
14. Något man dricker: Hallonsaft
15. Band: Hellacopters
16. Djur: Hamster
17. Gatunamn: Hästskovägen (jag lovar att den excisterar... i strängnäs)
18. Bil: Hundai
19. Sång: Halleluja

(ja, jag gillar hästar...)

Jag utmanar: Hanna, Emma och Mamma.

Dessutom är jag grymt lycklig att jag hann göra före Hilen. :P

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hihi duktig du :) massa hästvägar finns här med. hästviken, stallvägen, hovlandavägen och sånt :P

2009-02-25 @ 20:40:06
URL: http://annastrom.blogg.se/
Postat av: Hilen

Hihi jag är grymt nöjd att ujag hann göra innan jag kollade in din minsann ;)

2009-02-25 @ 21:43:35
Postat av: Anonym

Hahaha! matte har alltid vart min svaga sida ;P

2009-02-25 @ 22:20:43
Postat av: Mamma

Hjälp! Vad är det jag ska göra nu? Starta en blogg?

2009-02-26 @ 17:40:07
Postat av: Sophia

haha jag läste visst inte så noga:P

2009-02-26 @ 23:09:12
URL: http://boppan.blogg.se/
Postat av: Adam

roooligt:

P

2009-02-27 @ 21:28:51
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Erik

Tjoo :P Hoppas att allt rullar och är fint !

Vi måste ju ses snart tycker jag. även om det ät lite avlägset så har jag faktiskt lite tankar om midsommar om det inte blir ngt förr. tror jag är ledig då nämnligen... ha det, ta hand om dig, kram och pussssss

2009-03-06 @ 00:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0