ut med det gamla och in med det nya

Nyår blev inte som jag hade tänkt mig från början, kanske bättre till och med. :) Jag fick umgås med alla älskade vänner som jag hade saknat så. (även om vissa var typ i usa och schweitz och inte kunde komma, vi tar igen det en annan gång)
Alla var glada och vi dansade och åt paj och drack bål. :D
Dagen efter slog det mig att jag under kvällen hittat på tre hela nyårslöften som jag nu faktiskt ska försöka hålla.
  • sluta äta så fasligt mycket godis...
    (samma som varje år, som aldrig håller men som man ändå måste ha bara för att straffa sig med lite dåligt samvete när man väl äter godis.)
  • bita ihop, ta i och inte klaga så förjäkligt om lumpen, nu är jag här o ska fan göra det bästa av det.
    (kommer inte heller gå, kommer klaga som fan för både adam och mamma, men det är kanske det man har dem till?)
  • ta igen all tid med Sofia Scott som vi missat 2008. vi sågs verkligen inte något mer efter studenten innan året var slut =(
    (Ska göra allt i min makt för att klara det löftet men lite hjälp från scott vore ju trevligt, om hon kunde komma hem till sverige iaf. :P)
Tack Alla ni som iaf kom på nyår och gjorde min kväll underbar! hihi!






p.s Sardinen är min nya favvo-lek by the way. ;D

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh jag gillade nyår :) Tack för allt vännen. I löv ya!

2009-01-06 @ 01:10:14
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Klagomuren:P

Jag gillade nyår jag med :) Det var roligt ävenom jag behövede ett tag för att smälta maten:) Nu ska jag gå ut o greja mded min transport:P Kyss och kram lulle-bulle:D

2009-01-06 @ 11:16:05
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: lurifixen

ofta jag inte var bjuden :/

2009-01-07 @ 12:56:10
Postat av: Scottis

Åh underbara du! vilket gulligulligulligt nyårslöfte! herretusan vad längesedan vi sågs :| Jag ska göra allt som står i min makt för att hjälpa dig uppfylla ditt löfte! kankse erbjuda ensängplats i Verbier ;)?

2009-01-09 @ 22:24:53
Postat av: Anonym

Åh underbara du! vilket gulligulligulligt nyårslöfte! herretusan vad längesedan vi sågs :| Jag ska göra allt som står i min makt för att hjälpa dig uppfylla ditt löfte! kankse erbjuda ensängplats i Verbier ;)?

2009-01-09 @ 22:27:16
Postat av: mamma

Kul att ni hade roligt i Trädgårdsvillan. Det hade vi i Lofsdalen också. Och superfina är ni allihop på bilderna.

Fortsätt gärna klaga om du behöver. Det vore värre om du slutade berätta saker. DÅ skulle jag bli verkligt orolig!

Puss o kram

2009-01-11 @ 16:11:21
Postat av: Erik

Va roligt det ser ut som om ni hade !! Synd att man missade återföreningen av alla vackra människor :P;)



Hoppas allt är bra och att det fortsätter så, Ha det och kämpa på !Puss & Kram och "pappa snus" ;)

HAHA

2009-01-15 @ 21:47:03
Postat av: Anonym

Va roligt det ser ut som om ni hade !! Synd att man missade återföreningen av alla vackra människor :P;)



Hoppas allt är bra och att det fortsätter så, Ha det och kämpa på !Puss & Kram och "pappa snus" ;)

HAHA

2009-01-15 @ 21:47:51
Postat av: Adam

Tjo! jag sitter i soffan med daniel=) Hoppas håret blir fint:) Saknar dej............. Dags för en liten uppdatering kanske också;) KYSSAR

2009-01-16 @ 19:17:35
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0