tåget sthlm-snäs 27.16.43

Sitter på tåget (ovanligt?) och får tiden att rulla (fyndigt?) med hjälp av datorn, lite musik och kolla på snöovädret utanför fönstret. Jag gillar det. (att mysa på tåget alltså, inte snön. den får gärna försvinna. våren var ju här nyss, vart tog den vägen?) Fredagsglädjen är här och jag älskar tanken på att jag har hela helgen framför mig.

I morgon är det högskoleprovet som gäller vilket kommer gå åt skogen men det skiter jag i eftersom jag för det första får det betalt av försvarsmakten och för det andra gör det för första gången och för det tredje inte har ägnat en sekund åt att kolla på gamla prov. hihi. Härlig inställning. :P Ser det som en bra grej och ha provat en gång innan man gör det "ordentligt". Till hösten kanske?

Idag hade vi första förövningen för nationaldagsfirandet. Vi fick hästar som vi kommer ha fram tills dess och vi travade ett varv runt på djurgården på fyra täter med sabel i handen. Jag fick Oliver... (hästen som innan jul seriöst ville äta mitt lår som fortfarande ser ut som en misshandlad rugbyboll, numera fruktad av alla som inte är så vana med hästar) han studsade och hoppade för minsta lilla och jag fick jobba hårt för att hålla honom på plats med fyra tyglar i ena handen och en sabel i andra. Men det var kul! Jag ska nog kunna tygla (haha) denna besten med. ;)


Oliver den fruktade lårätande besten.

Nu är jag på väg till hanna-panna. Vi ska gå ut och äta ikväll. Det ska bli ytterst trevligt. För jag tycker om hanna massa. :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Och jag dig en massa massa massa!

2009-03-28 @ 11:15:45
URL: http://cvall.blogg.se/
Postat av: Erik

Flickan på staketet är faktiskt en ny kompis till mig ;) haha.

Men oliver va ju fin ju, och harry cool :P

Hoppas allt rullar på för dig, och hoppas att vi ses hos hanna ;Pha de puss

2009-03-28 @ 23:22:11
URL: http://erikbrodin.blogg.se/
Postat av: Adam

Tjo! Jag gillar din inställning till provet:P =) OJag tror Oliver hade en dålig dag för han ser ju snäll ut:P Tror han är det innerst inne.. Hanvill nog bara ha lite kärlek=D

2009-03-29 @ 12:10:55
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: annapanna

love ya

2009-04-07 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0